Sunday, May 01, 2011

Kerajaan dan Dato Taik propaganda berKelas Dunia

Momentum fitnah dan usaha kerajaan UMno Bn menjelang 16 Mei untuk menghumban sekali lagi pengacau besar legasi kekuasaan mereka ke penjara memasuki fasa akhir.

Paling memuncak, adalah sumpah qazaf yang mengemparkan dunia, dan keberanian luar biasa Dato Senario yang mengelarkan diri mereka Kumpulan Datok T.

Justeru pelbagai persepsi rakyat dengan Dato Taik ini. Semua alim ulama dalam negara riuh rendah memberi pandangan demi pandangan mengikut ilmu sudut fahaman masing-masing. Namun ketiga-tiga Dato Taik ini mahu meneruskan agenda dendam kesumat Qabil dan Habil kot di abad ini ( dengan izin)

Agenda mentaikkan orang adalah menjadi agenda negara. Apa tidak semua akhbar dan media baik cetak elektronik dan macam-macam lagi terus menrus selama 2 3 bulan ini memberi fokus utama terhadap isu ini.

Malu dan amat memalukan, buatlah cara berpolitik bermaruah dan pro jika ingin menjatuhkan musuh politik kita. Dalam hal ini hakimnya bukan Dato Taik tetapi RAKYAT.



1 comment:

leekonyou said...

SK sudah bersumpah dengan nama ALLAH SWT tapi ANUWAR MUNGKIN berani bersumpah dengan nama allah christian herald kot?HAIYA kan dia dan n.ajis sokong guna nama allah kat majalah chirtsian tu?