Tuesday, June 16, 2009

Lagi wjajah hodoh UMNO ?

Semua pemimpin UMNO aib dan rasa malu gara-gara kekecohan oleh tindakan Nizar? Lebih ketara marah bukan kepalang adalah Utusan. Melalui senyum kambingnya ibaratkan perbuatan Nizar sebagai biadap dan tidak beradab. Bermula Khairy dakwa pembangkang membawa budaya rimba ke Dewan rakyat oleh pembangkang. Manakala Hishamuddin kata rancangan mewujudkan keadaan tidak terkawal. (ini adalah tuduhan dan fitnah boleh di ISA) bawah akta Hasutan. (menteri akan lepas tambah lagi menteri UMNO).

Kutipan beberapa rekasi spontan pimpinan UMNO. Mereka tidak rasa aib jika pemimpin UMNO bertaraf menteri berjudi (duit sendiri) berjuta-juta ringgit di luar negara. Mereka juga tidak rasa aib dan malu bilamana seorang pmimpian UMNO itu 'mencabul' seorang pekerja hotel. Mereka juga tidak rasa malu bilamana RM12 billion duit negara dilangsaikan ke dalam PKFZ. inilah namanya UMNO dan BN.

Justeru jangan lah rasa pelik dan terkejut dengan perangai pimpinan UMNO, yang nampak hero dimata rakyat kampungan dan menjadi pelesit dan setan di mata rakyat celik kawasan bandar. Kerja berlakon, kerja tipu menipu, berpura-pura buat baik, nampak macam baik itu adaah trade mark pimpinan UMNO. Mereka ada bermacam-macam wajah. Wajah sebenar disorok, terbuka bila mana berlaku pendedahan dan penyelewengan dan timbul rasa tidak puashati sesama mereka.

No comments: