Saturday, May 23, 2009

Tidak Sabar UMNO:Ramai marah UMNO

Pak Su Weil belum dikebumikan , UMNo dah menyalak. Menyalak nak bertanding pulak. Rata-rata rakan penulis bila bertemu penulis marah SANGAT mereka kepada UMNO. Kenapa di Penanti dakwa mereka MEMBAZIR dan di DUN Manek Urai TIDAK MEMBAZIR.

Kebiadapan UMNO kata rakan penulis belum pun sempat jenazah Pak Su Weil dikebumikan. Tambahan rakan penulis ini adalah orang yang malas berbincang dan menyatakan hal politik.



SINGAPURA 22 Mei - Jika Pas berharap parti itu dapat mengekalkan kerusi Dewan Undangan Negeri (DUN) Manek Urai di Kelantan tanpa bertanding, mereka pasti kecewa kerana Barisan Nasional (BN) akan meletakkan calonnya untuk bertanding dalam pilihan raya kecil di DUN itu.

KUALA KRAI 22 Mei - Ahli Dewan Undangan Negeri (ADUN) Manek Urai, Ismail Yaacob, 60, meninggal dunia di Hospital Raja Perempuan Zainab II di sini pagi ini selepas dirawat di hospital berkenaan sejak hujung bulan lepas.

ALOR SETAR 22 Mei - Barisan Nasional (BN) wajar bertanding pada Pilihan Raya Kecil Dewan Undangan Negeri (DUN) Manek Urai di Kelantan kerana kerusi berkenaan kosong ekoran kematian wakil rakyatnya dan bukannya disebabkan faktor rekaan pembangkang.

BUTTERWORTH 22 Mei - Suruhanjaya Pilihan Raya (SPR) bercadang menggunakan sistem pengenalan data pengundi atau sistem biometrik pada pilihan raya umum akan datang.

PUTRAJAYA 22 Mei - Suruhanjaya Pilihan Raya (SPR) akan bermesyuarat Khamis depan untuk memutuskan tarikh penamaan calon dan pengundian bagi pilihan raya kecil Dewan Undangan Negeri (DUN) kawasan Manek Urai yang kosong berikutan kematian penyandangnya, Ismail Yaacob pagi ini.

KUALA LUMPUR 22 Mei - Timbalan Presiden UMNO, Tan Sri Muhyiddin Yassin mengingatkan pemimpin Pas supaya tidak terlalu yakin dapat mempertahankan kerusi DUN Manek Urai yang kosong berikutan kematian penyandangnya, Ismail Yaakob hari ini.

KUALA LUMPUR 22 Mei - Sebanyak 10 sekretariat baru Badan Perhubungan UMNO Wilayah Persekutuan ditubuhkan bagi memberi perkhidmatan terbaik kepada rakyat tanpa mengira perbezaan kaum dan fahaman politik.

No comments: