Tuesday, April 14, 2009

Terenggnau: Matlamat halal cara ?

Bila kes besar dianggap tidak besar. Itu adalah salah satu sifat atau ciri-ciri utama pemimpin UMNO. Apa-apa sahaja yang melibatkan UMNO tidak besar, hatta kes wanita Monggolia, Sirul dan Azilah pertuduh yang dituduh membunuh nyata bersalah itu akan mati pun mungkin tidak dianggap sebagai kes besar pada mereka (UMNO). Inilah daki-daki dosa pemimpin UMNO.

Kes Terengganu adalah balasan daki dosa mereka yang memperlakukan terhadap orang lain. Doa orang yang dizalimi akhirnya dimakbul oleh ALlah SWT. samada mereka sedar atau tidak, mereka berfikir atau mahu merenung serta menginsafi atas apa=apa yang berlaku sebagai pengajaran dan pelajaran kepada mereka.

Kita turut bersimpati dengan kumpulan mereka yang serakah bagi mengejar kuasa, tanpa memikirkan langsung kepentingan rakyat terbanyak. Apa yang menjadi matlamat mereka mereka akan halalkan. Matlamat menghalalkan cara mereka.

Krisis politik Terengganu bukan krisis besar - Najib

PUTRAJAYA: Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak berkata, krisis politik di Terengganu - ekoran tindakan 10 ADUN Barisan Nasional memboikot sidang DUN pagi tadi termasuk oleh bekas Menteri Besarnya, Datuk Seri Idris Jusoh - bukan sesuatu yang luar biasa sehingga tidak dapat diselesaikan.


No comments: