Monday, April 21, 2008

Dr m meracau lagi ?

Kegelabahan,kegelisahan dan ketakutan bayang-bayang UMno tumbang kepada Pakatan Rakyat membuat Dr M seperti tergila-gila dengan bayang-bayang sendiri kini semakin jelas. Beliau hari-hari meracau-racau malah setiap saat mengacau pak Lah dan UMNO sampai ke London atau luar negeri pun bila ada kesempatan akan bercakap juga tentang PRU 12, UMNO dan tentang Pak Lah dengan terus mengkritik Pak Lah.


Apakah dia hebat sangat ? Apakah sepanjang 20 tahun beliau menerajui Malaysia , adakah beliau tidak pernah membuat kesilapan. Semasa memerintah tidak pernah silap.

Apa pun kemarahan dan amarah Dr M, adalah mungkin kerana sikap dan tindakan Pak Lah. Pertama Pak Lah bersikap lembut dan tidak bertindakbalas secara keras kerana atas sikap terima kasih kepada Dr M memilih beliau sebagai pengganti dalam proses peralihan kuasa sikit masa dulu.

Kedua Pak Lah bertindak membatalkan semua projek-projek mega idea zaman Dr m dengan alasan ia membazir. Seterusnya lankah Pak Lah yang terbesar adalah membebaskan ’musuh’ politik Dr m iaitu Anwar Ibrahim.

1 comment:

Unknown said...

saya percaya dr. mahathir akan gila sebelum dia mati. kalau dia memang zalim di sisi Allah, inilah kifarahnya.