Friday, October 29, 2010

Alahai MP Bayan Baru ... !

Reformasi berkubur, pembangunan mereput. Ini adalah jawapan balas kepada dakwaan zaharin Mohammad. Yang mendakwa bahawa akar umbi PKR sudah sedar reformasi sudah berkubur, kerana cita-cita DSAI ke Putrajaya hanya tinggal impian dan bukan realiti lagi.

Baguslah bagi Zaharin Mohammad kerana beliau bukanlah pejuang impian tetapi pejuang realiti. kini realitinya beliau menjadi balaci dan pencacai bagi jadi alat dan perkakas kepada Umno Bn bagi membidas, membalas, memperli dan bermacam serangan provokasi ke atas PKR.

Penulis enggan mendewakan sesiapa, namun bagi umno bn. Jika impian sudah berkubur dan realiti sudah berkecai kenapa kes Liwat II dicipta dan pendakwaan serta permainannya semakin rancak didendangkan. sementelahan PRU 13 dan sesudah pembentangan bajet 2011, bajet rakyat serta bajet pilihanraya. justeru kenapa Anwar mahu terus didakwa. Malah pendakwaan seperti mahkamah kartun dan pengadilan kartun di dunia.

Malang dan kesiannya kita bagaiamana pimpinan lompat PKR sekadar menjadi melukut sahaja. Mereka dipergunakan dan diperalatkan semacam burung kakak tua. Apalah malang mereka yang bijak tetapi lemah daya fikir, tidak sedar mereka diperkudakan dan diperalatkan oleh Umno Bn.


1 comment:

dlines said...

katak pun boleh dimakan,tapi katak ini tak de sape yang perlukan.itu sebab kena mencaci dan mencerca supaya PRU13 adalah parti yang nak jadikan calon...kot.