Tuesday, August 07, 2007

Apabila semua pihak membelasah pihak polis kerana membuat laporan pertuduhan kes secara sambil lewa. Media masa seperti biasa 'melibas' dan membidas seperti biasa. Mereka lupa libasan mereka akhirnya terkena kepada siapa kah yang gagal memperkemaskan organisasi dan institusi kepolisian , adakah setakan AGP atau KPN sahaja, jauh daripada itu ialah menteri Dalam Negeri. Soalannya siapakah Menteri Dalam Negeri, jawapannya adalah PM sendiri.
Jika dalam mana2 organisasi, ketua organisasi tersebut wajarlah bertanggungjawab penuh kerana ia yang mahu dan wajar dipertanggungjawabkan atas tanggungjawabnya. Secara kebiasaan dalam mana-mana oranisasi ketua tersebut prestasinya dipersoalkan, tiada kenaikan pangkat, ketua teratas sekali memberi merit yang terrendah daripada orang lain. Lebih jelas dan terang lagi maka di ditukarkan kerana atas kelemahannya itu. Jsuteru wajarkah PM kita ditukar ?
Jawapannya adalah siapakha yang bertanggungjawab, tentulah rakyat kerana ia dipilih oleh rakyat. Maka slogan mari bekerja bersama-sama orang yang gagal menunaikan tanggungjawab, hendaklah dijawab sekadar ini sahajalah ..kerja kita bersama-sama. Maka masa yang seseuai ditukar oleh rakyat adalah masa ini lah menanti detik pilihanraya umum ke 12. Mari tukarkan orang yang gagal .....!!!!!!!

No comments: