Monday, February 11, 2013

NajibPsy dan PsyNajib berhibur buat kali terakhir ?

Bagi BN dan najib duit sudah tidak bererti lagi dan tidak membawa apa-apa makna. Ini kerana duit bagi mereka adalah sesuatu yang biasa dan tiada yang luarbiasa.

Bagi mendapat sokongan dan persepsi baik golongan muda Cina dan orang Cina di Malaysia. Perayaan Tahun Baru Cina kali ini di adakan di Pulau Pinang pulau mutiara. Tujuannya adalah satu untuk memberi persepsi dan gambaran NajibBN masih amat menyayangi rakyat Cina di negara ini.

Belanja besar membawa bintang Korea PSY Gangnam Style dengan kos menelan belanja antara RM2.1 juta dan RM2.3 juta adalah sesuatu yang lumrah.

Mungkin belanja ini adalah belanja 'terakhir; Najib untuk memberi hiburan kepada rakyat. Dengan memilih Pulau Pinang dan jadikan tema Gangnam Sytyle dan memasukkan Korea Waves sebagai sambuatan Tahun Ular masyarakat Cina, iaitu tahun bagi memperbetulkan kesilapan ikut kepercayaan masyarakat Cina. Najib amat berpegang dengan fahaman ini.

Yang jelasnya Najib masih ada sedikit masa. Najib mempunyai 1001 projek rahsia bagi memenangkan UmnoBn. Persiapan jentera Umno Bn dengan pecutan akhir berserta segala sokongan material dan spiritual daripada pelbagai sudut kemudahan jentera 'M" kini mewarni gapaian Najib untuk kekal 1 Penggal lagi.

Tetapi mampukah Najib, melawan gelombang kebangkitan rakyat ?




Psy Tiba Di Pulau Pinang Pagi Isnin
GEORGE TOWN: Bintang K-pop sensasi Korea Selatan, Psy mendarat di Lapangan Terbang Antarabangsa Pulau Pinang dalam jet peribadi di 07.10 pagi, Isnin.
Sejurus selepas beliau mendarat, bintang Korea Selatan dikawal ketat oleh polis pengiring.
Psy, yang nama sebenarnya ialah Park Jae Sang, akan membuat persembahan di hadapan anggaran 80,000 orang di rumah terbuka Tahun Baru Cina Barisan Nasional (BN) Pulau Pinang di Sekolah Tinggi Han Chiang di 11.45 pagi.
Rombongannya sebanyak 20 penari tiba di Pulau Pinang pada pukul 7.30 malam Ahad.
Sebelum ketibaan beliau di Pulau Pinang, Psy telah melakukan persembahan di hadapan dua juta orang di Karnival Salvador di Brazil pada Jumaat.

No comments: