Saturday, June 23, 2012

Bukan Rakyat Malaysia Didahulukan Berpendapatan Tinggi Tetapi bekas KSN lebih mendahuluinya ?

Bukanya apa tetapi adalah mahu lakukan perkongsian maklumat, betapa beruntungnya oranag di atas, Mereka yang membuat undang-undang. maka jadilah undang-undang yang dibuat oleh sekumpulan orang ,cerdik bagi mengenakan orang-orang yang bodoh.

Mulanya penulis kurang percaya ungkapan berkenaan, tetapi lama kelamaan apa yang diperkatakan oleh mutiara kata seorang tok guru sejak 18 tahun lalu benar-benar kini menjadi kenyataan. Satu persatu penulis jumpainya dan terlalu banyak, tengok saja RUU bagi perjalanan pilihanraya sudahlah...

Sememangnya PM adalah berkuasa penuh dan boleh lakukan apa-apa sahaja. Lihat KSN yang baru pencen sehaari terus ditawarkan ke jawatan yang cukup hebat. Walaupun KSN yanag ada adalah KSN yang gagal memaju rakyat menjadi rakyat yang berpendapatan tinggi, tetapi hanya beliau sahaja terus nikmati dasar berkenaan, bukan dengki tetapi nak bagi tahu sahaja.... itulah Malaysia prinsip bukanlah segala-galanya


Bekas Ketua Setiausaha Negara dilantik Pengerusi Petronas



MOHD. SIDEK ditemani isterinya, Wan Noorlina Wan Hussin (kiri) mengimbas kad perakam waktu pada hari terakhir perkhidmatannya sebagai KSN di Putrajaya semalam. Turut sama KSN yang baharu, Datuk Seri Dr. Ali Hamsa (kanan sekali).



JAWATAN BAHARU. Bekas Ketua Setiausaha Negara (KSN), Tan Sri Mohd. Sidek Hassan yang tamat perkhidmatan semalam akan dilantik sebagai Pengerusi Petronas.Perkara tersebut diumumkan oleh Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak pada satu majlis makan malam bagi meraikan bekas KSN itu di Kuala Lumpur malam tadi.

1 comment:

wonder why said...

Kalau jadi 'YES ' man, apa apa jawatan bolih dapat dalam kerajaan 1M.Tunggul kayu pun pun bolih menang dalam malaysia bolih.