Thursday, September 08, 2011

Benar kata Mufti Harussani kerajaan ini rasuah ?

Nilai jejantas RM1 juta antara menghiasi paparan BH hari ini yang gagal dimanfaat dan digunakan dengan sepenuh hati oleh para pengguna pelajan kaki bagi menyeberangi jalan di Lebuh raya Sg Besi.

Melihat struktur dan binaan jejantas tidak masuk akal langsung nilainya yang sebegitu mahal dan tinggi kosnya.

Mungkin semasa pembinaan jejantas berkenaan setiap kereta yang melalui lebuhraya berkenaan teleh dibayar rebet kesesakan.

Justeru itu, nilai RM1 juta bagi 1Malaysia dan 1Najib yang menghancurkan negara.

Benarlah kata Mufti Harusssani , kerajaan yang ada terlalu rasuah.

tetapi bila beliau tahu dan akui kerajaan yang ada rasuah, nampak beliau masih bersefahaman dan mahu terus bersekongkol dengan kerajaan yang rasuah, kerajaan yang memecahkan perpaduan Melayu ini.

Entahlah apa kepentingan beliau dalam kerajaan atau bersama kerajaan walahualam. Sepatutnya beliau jelas berkempen menyokong mana-mana kerajaan tidak rasuah. Bukan takut dan bergelut dengan kerajaan Pakatan yang ada bagi bergabung dan mengabbungkan orang Melayu sahaja.

Rasullah semasa zaman awalnya, tidak juga gelut mahu bergabung dengan bangsa Quraisy memaju dan mentadbir Mecca, tetapi bekerjasma dan mencarai sokongan sama orang kafir dan bukan Islam bagi menyokong dan menjayakan kerajaan islam Mecca .


No comments: