Friday, May 06, 2011

Minta Kak Mah tengok-tengok sikit ni ?

Kak Mah minta beringat sikit ada apa-apa ke ..interbiu ke apa ni ? Tak pa depa ni bertujuan baik.
Aksi Najib dan Faizal sewaktu bermain dam aji.
Fara bersalaman dengan Najib sambil diperhatikan Faizal dan Kieran.

Sementara itu, Faizal akui pengalaman bermain dam aji dengan Najib menjadi kenangan paling manis yang akan diingatinya lebih-lebih lagi berjaya memenangi permainan tersebut.

“Saya memang suka main dam aji tetapi saya rasa jika diberikan masa yang lama mungkin beliau boleh memenangi permainan itu.

“Apabila melihat kesudian beliau untuk bermain sukan rakyat ini, saya menganggap beliau merupakan seorang pemimpin yang berjiwa rakyat,” kata Faizal yang masih bercuti sejak dua minggu lalu.

Dalam pada itu, Kieran yang seakan tidak percaya telah berjaya menemu bual Najib meluahkan perasaan terharunya.

“Siapa sangka, dulu saya, Fara dan Faizal hanya merupakan budak jalanan yang menampal banting tetapi sekarang kami dapat duduk bersama-sama menemu bual pemimpin negara.

“Saya juga rasa bertuah kerana ikutkan saya tidak mungkin mendapat peluang ini kerana mengendalikan slot pada waktu petang tetapi semuanya berubah apabila saya perlu menggantikan AG yang sedang bercuti,” ujar Kieran.

Program tersebut turut disiarkan secara langsung menerusi saluran 8TV dan TV9.




No comments: