Sunday, April 24, 2011

Seorang NC yang menurutkan darjah ilmu ke paras lutut

Benarlah kata Senator Syed Husin Ali semasa berbahas dalam Dewan Negara, iaitu rata-rata perlantikan prof di IPTA tempatan adalah disaring oleh SB dahulu.

Buktinya kita lihat NC UUM, Dr Muhammad Mustafa Ishak, yang memperlekeh Ustaz Azizan Razak , menguruskan pondok sahaja. Inilah mentaliti seorang NC yang bersikap keumnoan, buka bersikap pro dalam mengendalikan sesuatu isu.

Seorang NC yang menjadi hero, didada media mendabik itu ini, akan menjadi hero di mata media Umno dan pemimpin umno sahaja. Jika beliau seorang yang pro tindakan bertemu empat mata bersama MB Kedah adalah sesuatu yang bijak dan lebih pro. Semua perkara dan benda boleh diperbincangkan.

oleh kerana Umno sudah mengisukan isu rebetr cukai tanah, dan menyerang kerajaan OPakatan Pilihan rakyat di kedah. Tindakan merendah-rendahkan MB Kedah samalah sama memperlekehkan ke bawah Duli Al Sultan dan seluruh rakyat Kedah.

Inilah seorang lagi prof kankung yang bakal menjadi kongkang. Nordin Kardi ke 2 yang menjadi Nordin keldai akhirnya. Muhammad Ishak akan menjadi amat sehak yang memalukan dirinya juga nanti.


1 comment:

RemBat© said...

Askum Tuan Rumah
Mohon link blog kartun dari milo suam :
kartunjahanam.blogspot.com

Terima Kasih.