Saturday, November 06, 2010

Islam Dihina: Dunia mulai serang Islam


Inilah adalah melaun seorang betina eropah yang menghina Islam. Terima lah bala Allah nanti



Ini adalah wajah seorang wanita eropah atau berbangsa Eropah memeluk agama Islam.




3 comments:

Tenteraangin said...

saudara seislamku, seharusnya kita jangan melenting. Ini adalah sebuah penghinaan, ya, tapi sebagai umat Islam iaitu agama yang harmoni, kita jangan membalas semula dengan “Laknat kau kafir, Celaka kau, Fuck you” dsb. Cara ni sendiri memaparkan kita ni jahil

Ya, ia memang mengaibkan.. Tapi Nabi SAW dah pun ajar cara nak counter orang camni… Sepatutnya begini … sebagai mengikuti tatacara Rasullullah SAW

“Terima kasih saya ucapkan, nampaknya cik ada salah sangka sedikit mengenai agama kami. Maafkan kami sebab kemarahan cik semestinya datang dari kesilapan kami sendiri. Maaf sangat sangat…”

Bayangkan bila ada member kita tumbuk muka kita sampai lebam.. kemudian petang tu, kita tak membalas pun, tapi kita belanja dia makan, sembang2 ngan dia.. ketawa dengan dia.. Dia sendiri akan malu, malah menangis terkenang apa yang dia buat dan apa yang kita balas ..

Jangan cepat marah sahabat Seharusnya fikirlah cara yang sebaiknya untuk mengatasi permasalahan ini

Update :- Kalimah Allah, Satu Kupasan http://berkatrezeki.com/blog/2010/11/kalimah-allah-satu-kupasan/

Shinjeiku Life StaiL said...

maaf bro bagi saudara seiman, jgn lh mempropagandakan sebuah File yg tdk, penting.. saya mohon & sangat berharap, foto di blog ini di hapus dari bLog anda, karna adanya tampilan ini di postingan blog anda akan memperparah keadaan !??, salam damai selalu..!?, itu hanya rekayasa semata !??..

Unknown said...

Jama'ah islam gak pernah tidur, wahai musuh islam