Tuesday, June 15, 2010

ADUN MALIM NAWAR keluar DAP

ADUN MALIM NAWAR keluar DAP. Berita ini adalah satu kemenangan moral umno Bn. Najib dan pimpinan Umno Perak amatlah berbangga dengannya. Namun berapa jumlah yang dilaburkan wallahualam bisawab. Duit yang digunakan sebagai umpan itu adalah duit rakyat.

Kita jangkakan dan andaikan maka ADUn Malim Nawar itu sendiri tidak tertipu dengan kelicikan Umno Bn. Jika beliau gagal dapatkan nilai tertentu adalah sesuatu yang malang baginya.

Apa pun kehidupan dan kesejahteraan keamanan dirinya akan sentiasa mengiang-ngiang di benak fikiran. Dan rasa bersalah akan tertanam seumur hidupnya. Ingat sesungguh kemenangan dan habuan itu adalah bersifat sementara.

Itulah berita paling sensasi dan gempak waktu ini. ADUN Malim Nawar daripada DAP berbangsa Sikh. Alasannya beliau tidak bersetuju dengan Wakil Rakyat Pakatan Rakyat yang asyik sibuk berpolitik daripada menjalankan kerja-kerja membela dan dekati rakyat. Beliau kecewa, hasil daripada kekecewaan itulah maka beliau dikatakan terpikat dengan gerakkerja dna kepimpinan Dr Zambry Kadir MB Perak oleh Mahkamah itu.

Kita amat bersetuju dan menyokong penuh dengan ADUN ini, kerana beliau adalah seorang pejuang rakyat dan berjiwa rakyat. Zaman ini sukar untuk mencari ADUN yang berfikiran dan bersikap sedemikian.



No comments: