Friday, April 09, 2010

Ketua Penerangan UMNO bangang ?

Inilah ketua Penerangan UMNO paling bengong sekali diabad ini.Minta lah Ahmad Maslan ini belajar dengan Ibrahim Ali Kataki . Mana ada dalam sejarah UMNO cabar PKR letak calon bukan Melayu ditempat prk macam Hulu Selangor, setelah kerusi itu dimenangi oleh PKR yang berbangsa Melayu.

Ketua Penerangan Umno, Datuk Ahmad Maslan, mencabar Parti Keadilan Rakyat (PKR) meletakkan calon bukan Melayu bagi mewakili pakatan pembangkang pada pilihan raya kecil Parlimen Hulu Selangor, 25 April ini.Beliau berkata, Barisan Nasional (BN) parti yang adil di mana pada pilihanraya lalu, empat Dewan Undangan Negeri di bawah Parlimen Hulu Selangor diagihkan kepada dua calon Umno, MIC dan MCA masing-masing diwakili seorang calon daripada parti berkenaan

Terima kasih diatas penyertaan anda. Berita Harian berhak untuk tidak memaparkan sebarang komen yang menyentuh isu-isu sensitif dan yang berbentuk iklan komersil. Alamat IP anda akan direkodkan dan mungkin digunakan untuk menghalang penghantaran komen seterusnya jika melanggar peraturan yang ditetapkan.

No comments: