Saturday, October 31, 2009

EGM: Fitnah media arus perdana lagi ?

Satu bentuk lagi 'pembohongan media' berbahasa Melayu tentang Tuan Guru Nik Aziz. Bagiorang PAS keputusan umuktamad selepas mesyuarat jawatankuasa kerja PAS pada hari Rabu telah menjawab dan memberi keputusan bahawa EGM PAS tiada, sebaliknya satu bentuk Seminar Politik akan diadakan pada 7 November 2009 akan datang yang menfokuskan soal ini.

Dan soal berkerjasama atau kerjasama dengan UMNO bagi membentuk kerajaan perpaduan sudah tidak berbangkit lagi yang melibatkan organ PAS di semua peringkat. Oleh itu, jangan dipercayai bilamana media hari ini membangkitkan kembali soal ini. Iaitu mendakwsa TGNA tetap berkeras mahukan EGM.

Adakah TGNA sedegil itu, seburuk serta sekeras itu sahaja dengan membelakangkan semua pandangan jawatankuasa PAS Pusat. Inilah gambaran media dengan cuba memberi imej hitam kepada TGNA. Keadaan keruh dan bagi mengeruhkan isu ini menjadikan UMNO adalah parti yang suka 'membuli' semacam AS sebagai kuasa pembuli negara-negara di dunia.



Ibu lapor anak tanam bayi

KELANA JAYA: Tidak tahan menyembunyikan rasa bersalah atas perbuatan anak gadisnya yang menanam bayi baru lahir menyebabkan seorang ibu nekad membuat laporan polis sebelum mayat bayi yang ditanam di kawasan pembuangan sampah itu ditemui.

No comments: