Friday, August 14, 2009

Wajah UMNO kini ?

UMNO memang tidak pernah khianati Melayu. Sebab teras utama perjuangan nya adalah memperjuangkan Melayu. Ia memang sudah tepat dan kena dengan slogannya Hidup Melayu. Di dalam UMNO memang tiada pengkhianat, di dalam UMNO sah ada ramai para pejuang. Siapa-siapa yang berada luar UMNO memang mereka pengkhianat, mereka itu tidak dapat menghayati perjuangan memelayukan negara, jadi mereka tidak pernah khianat. Maka siapa-siapa di luar UMNo memang ia adalah pengkhianat Melayu.

Sebelum Anwar khianat Melayu, orang pertama yang mengkhianati Melayu adalah Dato Onn Jafaar iaitu dato saudara PM kita sekarang. Ini kerana beliau menubuhkan Parti Negara dan beliau bertindak keluar dan tidak setuju langsung dengan UMNO hanya berjuang mempertahankan Melayu waktu itu. Itu dulu tengah UMNO baru nak bermula atau bertapak. Masa itu tiada pengkhianat yang menancam agaknya.
\

Kini bagi UMNO tindakan mereka akan sisih mana-mana Melayu yang tidak menyokongnya, UMNO akan nafikan apa-apa hak Melayu yang tidak mengiakan perjuangan dan bersetuju dengan kerja buatnya, UMNO tidak mahu Melayu yang polos, tulus , cintakan agama islam, oleh itu wirid mana-mana individu atau persatuan, kumpulan mestilah sebut UMNO sahaja, jika jauhkan dari Melayu UMNO akan perangi dengan apa cara sekalipun.

UMNO semakin tidak relevan,
kerana UMNO kerja cari pengkhianat Melayu, UMNO suka pemadat, diberi kondom dan ubat percuma. UMNO paling tidak suka pengkhianat. Maka pengkhianat adalah lebih bahaya daripada perasuah, UMNO tidak tahu perebah anak dara orang, UMNO tahu rebah orang, UMNO tahu raba orang, lagi kuat raba diangkat jadi hero UMNO tidak takut dilaknat Allah

UMNO makin nyayuk,
apa tidak , kalau dulu UMNO silap buat keputusan serah Spura kepada orang . Maka tidak apalah Singapura dilepaskan kepada Cina Singapura, tetapi kini tengok angka pun dia tidak dapat baca, kalau dulu rugi dia cakap rugi atas kertas, kalau janji rakyat main juta dan billion, royalty jadi wang ehsan, salur minyak Kelantan ke Thailand

UMNO berhati busuk,
Dengki lihat orang lain berbaik-baik, dikatakan DAP hina Islam, walhal dia lagi teruk perlekeh dan persendakan Islam. Lebih jahil dibuat Islam baru iaitu Islam Hadhari. Busuk perutnya marah Anwar labelkan sebagai penghianat, semua ustaz dikatakan pengganas, atau terorist, semua ustaz ajar agama di akata berpolitik, UMNO kata ustaz campur agama dengan politik.

UMNO sudah hilang ingatan
Tengah malam meracau-racau, Pemuda Besut marah raja ibaratkan sebagai nantang

No comments: