Friday, June 12, 2009

Lontar tidak betul

Kembali dipopularkan hari ini semua media arus perdana berbahasa Melayu menyiarkan 'selaran keras' TGNA MB Kelantan dan juga Mursyidul Am PAS terhadap idea kerajaan perpaduan. Selepas Mustafa Ali Setiausaha Agung PAS yang baru meminta 'semua' pimpinan PAS berhenti membuat kenyataan(bercakap) tentang hal ini.

Permainan licik SU Agong yang baru , orang yang bertanggungjawab sepenuh idea kerajaan perpaduan (minta buktikan pulak) dan sebahagian rakan-rakan pimpinan kanan PAS Terengganu teruja dengan idea kerajaan perpaduan. Berbelitnya SU Agong hari ini antaranya kita baru 'melontar' sahaja katanya idea tersebut.

Tetapi yang kami nampak dan TGNA nampak cara demo lontar tu tidak kena, pegang tidak betul. Demo ambik lontaran ke merata, tetapi tidak jelas demo nak main permainan apa, boling ke, boling padang, pentaq, bola sepak . Semua permainan ini ada cara lontarannya mesti ikut kaeadh peraturan dan aturan permianan tersebut. Tidaklah boleh main lontar semacam ikut mu dan ikut sedap mu sahaja. Ingat PAS ini milik semua (PAS For All). tema

No comments: