Monday, May 25, 2009

Berguru bukan kepalang atau jembalang ?

Orang Pahang bertanya ke mana Dato Nan ? Mengapa Dato Shakar menyibuk ke perasmian konvesnyen PPP Pahang. Kenapa M Kyaves dan Pengerusi PPP Pahang, kenapa buka Murugiah yang hebat. PPP pun sudah ada DUA kepala Presiden ?

Inilah gara-gara berguru dengan UMNO dan Tok Gurunya adalah Najib. zaman sekarang ni, semua guru pakat kencing berdiri saja, maka jangan marah anak murid kencing sambil belari, ke depan ni anak murid kencing atas kepala kot ?

Seingat penulis Dato Nan tak sokong M Kayves kot, dia sokong yang haram kot Murugiah. Berkelahi dan berpecah di Perak, bahang tempias mengena ke Pahang, apa barang UMNO BN sekarang ni.

Seingat penulis, dan banyak sosek-sosek Dato Shakar adalah bakal MB baru Pahang dalam pembikinan. najib nampak gaya tidak sampai hati nak menstruktur semula MB-MB di Malaysia, hatta di Pahang sekali pun, entahlah penakut ke tiada pendirian ke, ikut nasihat atau kata datin ke Dr M..entahlah Malaysia lanie...



TIMBALAN Pengerusi Barisan Nasional (BN) Pahang, Datuk Mohd Sharkar Shamsudin (tengah) menjulang tangan Presiden Parti Progresif Penduduk (PPP) Datuk M Kayveas, (kanan) dan Pengerusi PPP Pahang, Datuk Elayppen Muthusamy, pada perasmian Konvensyen PPP Negeri Pahang Ke-13 di Kuantan, hari ini. - Foto Bernama

No comments: