Monday, April 06, 2009

Kebengongan yang melampau !!!

Rupanya inilah senjata akhir BN UMNO. Pertama kes persenda al Quran oleh DAP. Kedua, adalah keganasan pembangkang yang digarab boleh cetus kekecohan dan huru-hara. Dua kes di atas akan dimakan bulat-bulat oleh manusia luar daripada kawasan piliahnraya kecil berkenaan dan mereka yang pencinta UMNO BN dari dulu, kini dan selamanya. Kepala mereka yang percaya mainan media ini adalah mereka yang berkarat kepala diasuh dan dibasuh doktrin UMNO BN baik..UMNO BN Baik. Mahkluk suci di abad ini adalah UMNO BN.

Media sudah 2 hari mengarap isu ini, mengolah dengan baik dan teratur secara berhemah. Nantikan malam ini, saksikan senjata akhir BN bagi meraih sokongan termasuk akhbar. Kebengongan bukan UMNO yang jadi pemain utama, tetapi adalah NGO-NGO yang perihatin. Tetapi NGO-NGO ini adalah kuda tunggangan UMNO yang dangkal lagi bebal.

Sampai bila kita nak mengaku kita adalah Islam, walaupun daripada sudut amalan perbuatan tidak mencerminkan kita sayang dan kasih kepada Islam. Sebenarnya orang yang beria-ia nak membela Islam itu adalah golongan munafik. Pada hal kumpulan atau jemaah yang sebenar-benar memperjuangkan Islam tidak disokong dan dibantu, sebaliknya mereka menyokong kumpulan pro Abu Lahab. Tidakkah mereka mengaji dan mengkaji sirah nabi dan sirah Islam. Mereka ini adalah golongan yang buta sejarah.

Kononnya merekalah pembela Islam No 1. Jika mereka pejuang Islam sebenar, macam mana dengan kedudukan Islam dalam perlembagaan, macam mana Hudud mereka katakan sebagai Hudud PAS. Ini semua menunjukkan mereka jahil dan buta. Kalau tidak jahil dan buta, mereka ibarat lembu yang berjaya dipandirkan diri mereka oleh media UMNO BN. Sedarlah.. jangan mudah ditipu.





Lagi laporan polis terhadap Kor Ming

06/04/2009 5:36pm

KUALA LUMPUR 6 April – Empat badan bukan kerajaan (NGO) hari ini membuat laporan polis terhadap Setiausaha DAP Perak, Nga Kor Ming yang mempersendakan ayat suci al-Quran ketika memberi ceramah di Bukit Gantang, Taiping, malam kelmarin.

Laporan itu dibuat oleh wakil dari Persatuan Pengguna Islam Malaysia (PPIM), Majlis Permuafakatan Ummah (Pewaris), Ikatan Rakyat Insan Muslim Malaysia (IRIMM) dan Pertubuhan Kebajikan dan Dakwah Islamiah Malaysia (Pekida) di Ibu Pejabat Polis Daerah Sentul di sini hari ini. – Utusan.


No comments: