Monday, June 30, 2008

Konspirasi jahat menyusahkan rakyat demi kuasa

Adalah sesuatu yang tidak bijak UMNO BN untuk mencipta isu liwat ke atas Anwar sekali lagi. Tujuan sebenar apabila rakyat bangkit dan marah. Maka mudah lah kerajaan mahu magerankan negara atau isytihar darurat.

Kerajaan mempunyai banyak pelan tindakan bagi 'mengacu' dan 'mempetrolkan' kemarahan rakyat yang sedia marah kesan kenaikan minyak diikuti naik semua barang dan perkhidmatan di seluruh negara.

Bila negara huru - hara senanglah kerajaan kekalkan kekuasaan mereka. Itu adalah perancangan awal manusia sahaja. UMNO BN kena ingat doa orang dizalimi dan teraniya tiada hijab dengan Allah.

Justeru, jelas kepada kita semua demi kekuasaan , kerajaan sanggup lihat rakyat dalam kesengsaraaan dan kepayahan. sikap penguasa yang tidak gentlement serta tidak bleh menerima hakikat qada dan qadar Allah.

mungkin 6 Julai akan dijadikan agenda menangkap pemimpin-pemimpin Pakatan yang dijangkakan akan turun bagi memprotes kenaikan harga minyak. Ops lalang sekali lagi akan berulang.

Kesimpulannya, selama mana kita mengekalkan kuasa kepada UMNO dan BN selama-lama itulah kita sentiasa terseksa , tertekan an ter..ter.. yang lain.

No comments: