Wednesday, March 19, 2008

Radzi GuGur Letak Semua Jawatan Parti !!!

Radzi letak jawatan Setiausaha Agung Umno dan BN
19-03-2008 12:54:54 PM KUALA LUMPUR: Datuk Seri Radzi Sheikh Ahmad yang digugurkan dari barisan kabinet yang baru dibentuk mengambil keputusan meletak jawatan sebagai Setiausaha Agung Umno dan Barisan Nasional (BN) berkuatkuasa hari ini.
selengkapnya

Sedih dan dukacitanya Radzi selaku SU Agong UMNO digugurkan. Kesedihan Radzi atau jauh hati Radzi tidak sejauhhati serta sesedih rakyat. Maknanya walaupun sedih Radzi ada maruah melepas kan jawatan yang disandang , walaupun jawatan ini tidak menjanjikan pulangan wang lumyan berbanding duduk dalam kabinet kerajaan Pak Lah.

Kita walaupun berseteru dari segi politik, turut bersedih dan simpati kepada Radzi , seorang yang berjasa kepada parti , orang dibelakang yang memaju dan memundurkan parti. Walaupun rekod Radzi dan masa Radzi bukanlah masa yang sesuai untuk dia. Berbanding zaman Mahathir yang cemerlang temberang bawah Khalil Yaakob ( Yang Dipertua Melaka).

Apa pun pengunduran Radzi adalah memberi isyarat kerajaan Pak Lah dan UMNO semakin nazak dan menunggu hari sahaja untuk ditalkin dan kebumikan.


No comments: