Thursday, May 26, 2011

Signal untuk TPM: Segera Selamatkan Umno !!!

Sudah tiba masanya TPM memikirkan secara serius untuk menyelamatkan Umno di Malaysia. Ini kerana Umno semakin tidak relevan dan dibenci rakyat.

Tindakan terbaru kabinet mengumumkan bahawa tidak akan menaikkan harga minyak RON95, diesel dan LPG tidak dipercayai rakyat teramai. Semua dan rata-rata rakyat yang penulis temui membuat referendum rambang yakin dan percaya kerajaan bakal menaikkan harga minyak dalam masa terdekat. Setidak-tidak selepas pembentangan Bajet akan datang.

Serangan merevolusikan minda dengan merasionalkan subsidi ditarik daripada rakyat secara bersungguh-sungguh melalui semua saluran media dan bukan media memuakkan rakyat.

Para pejuang tulen Melayu teramat marah dengan sikap kerajaan bertindak sedemikian. Sementelahan pula bumi Temerloh adalah bumi kelahiran para pejuang tanah air yang terkenal di Malaysia. Gerakan-gerakan melawan penjajahan saki baki sisa darah Pak Sako masih menebal.

Oleh itu, kata mereka demi untuk menyelamatkan Umno, Muhyiddin perlu lakukan sesuatu jika mahu melihat Umno berkuasa di Malaysia lagi. Pesan veteran Umno yang ditemui penulis.

No comments: