Saturday, May 07, 2011

Perkasa = Perkasam Yang Dungu ? Ultra @ Auta Umno

Jika begitulah kesimpulannya, jika paderi bertemu paderi di Malaysia. Maka negara Malaysia bakal menjadi negara Kristian. Jika Hinddu bertemu Hinddu maka Malaysia bakal diisytiharkan menjadi negara Hinddu, Dan jika sami Budhha bertemu sami Budhha maka malaysia bakal menjadi negera beragama Budhha.

Maka orang yang mencetuskan kekecohan dan membersar-besar serta cuba menakut-nakut kan orang Islam di malaysia ini adalah Utusan dan Umno melalui PERKASA dan Perkasam. Maka orang inilah yang dikira sebagai penyangak agama.

Jika seminggu lepas, kita takutkan kepada pengganas agama iaitu Osama Laden yang mati diBOM oleh AS. Itu pengeboman secara bersenjata.

Maka hari ini, Utusan mengebom rakyat islam Malaysia dengan CUBAAN mengerhanakan ketenteraman awam umat islam di Malaysia.

Sepatutnya, kerajaan kena bertindak secara adil, dengan menabur fitnah, dan cubaan mengaitkan Jeff Oii wakil rakyat Pakatan Rakyat yang hadir dalam perjumpaan paderi dengan paderi. dan kebetulan juga Jeff Oi seorang yang

Maka apalah politik KUNO Malaysia yang tidak matang kerana dek tindakan beberapa menatang yang amat dangkal.

Jika mereka persoalkan soal kebebasan beragama, seperti terakru dalam Perlembagaan negara Malaysia merdeka, apalah penjelasan kiat. begitulah juga apa sikap kita jika mereka marah dan buat laporan Polis bila kita buat pertemua ulama senusantara. Apa sikap kita dalam hal ini ?





PERKASA buat laporan polis berhubung pertemuan paderi
GEORGETOWN: Pribumi Perkasa Negara (PERKASA) Pulau Pinang hari ini membuat laporan polis terhadap Anggota Parlimen Jelutong, Jeff Ooi yang didakwa terlibat dalam satu pertemuan antara paderi dari seluruh negara di sebuah hotel di Jalan Macalister, Khamis lalu.

Laporan itu dibuat oleh Ketua Wira PERKASA Daerah Timur Laut, Mohd Rizuad Mohd Azudin di Balai Polis Jalan Patani, di sini pada kira-kira 1.20 tengah hari.
Mohd Rizuad berkata menurut laporan akhbar hari ini, dua buah laman blog mendakwa pertemuan itu turut membincangkan agenda untuk menjadikan Kristian sebagai agama rasmi Persekutuan, sekali gus melantik Perdana Menteri daripada kalangan penganut agama itu.

No comments: