Monday, March 28, 2011

Video Seks: Malang dan melampau lagi ada 18 video

Malu dan mengaibkan dengan permainan politik rakus dan tanpa akhlak serta etika politik. Pendedahan video seks lucah yang melampau dan keterlaluan menjadi agenda utama. lebih malang ia melibatkan tokoh-tokoh ternama dalam negara yang menjadi 'dalang' dan 'pembikin utama. Yakni sama taraf dengan pengarh filem lucah di Barat dan asia yang kuat memperjuangankan akta baru lulus iaitu Akta Pemerdagngan Orang yang parlimen Malaysia baru luluskan.

Membaca tulisan Dr Asri, yang menempelek kelaku dan kerja buat orang politik yang 'memperbodohkan' semua orang termasuk orang-orang agama. Adalah satu daripada tindakan politik yang cukup memualkan dan luarbiasa anehnya di negara kita.

Di sekolah kita para guru berjuang habis-habisan memerangi gejala itu dan ini, Kerajaan dalam masa yang sama memperkasakan itu dan ini bagi membina jati diri anak bangsa kita. Orang politik terus mempersetankan semua itu, tanpa pertimbangan akal dengan menggunakan hati budi mereka.

Pendedahan demi pendedahan, kini menyusul bukan 1 tetapi 18 lagi video seks mahu didedahkan. Semuanya kerana wang dan kerana politik nafsu serakah.

Sebenarnya melalui politik kita dapat berbuat apa sahaja bagi memperbaiki dan mengusahakan , tetapi tindakan orang politik dalam berpolitik adalah satu tindakan yang cukup luar biasa dalam isu ini.

Malang bagi negara kita, yang berketuakan ketua orang politik sebegini.

No comments: