Tuesday, June 15, 2010

Pencuri yang mulia ?

Terima kasih kita kali ini kepada pencuri. Maka sudah tertulis kali ini kerja jahat pencuri itu kali ini mencuri komputer riba seorang selebriti terkenal indonesia iaitu Aieral Peterpan.


Di takdirkan dan berkebetulan pula komputer berkenaan milik peribadi Aireal Peterpan juga memiliki klip video aksi lucahnya bersama-sama rakan artis wanita serta model Indonesia yang lain. Aksi tersebut dirakamkan atas pelbagai tujuan dan alasan barangkali.


Justeru pencuri berkenaan berniaga dan niagakan benda itu. maka teredarlah klip video berkenaan ke dalam youtube dan gemparlah masyarakat Indonesia.

Usaha 'murni' pencuri mencari keuntungan itu telah sedikit sebanyak membawa satu dimensi baru dunia. khasnya dunia artis dan dunia kehidupan masyarakat kini.


Pertama, kehidupan artis adalah penuh dengan dunia kemaksiatan. Jarang elok daripada yang elok. Jika ada percentagenya adalah terlalu kecil.


Selain itu, usaha pihak-pihak tertentu mahu mengkurikulumkan pendidikan seks dalam kurikulum sekolah dan mewajibkan semua pelajar belajar akannya, menjadikan ia sebagai satu polimek akademik.

Seterusnya , kita akui dunia semakin tua kemaksiatan menjadi raja dan merajai kehidupan muda mudi kita. Pergulana bebas, seks bebas, parti seks, dan lain-lain adalah sudah menjadi barang kelaziman atau kebiasaan. Justeru itu, rakaman aksi seks tanpa nikah yang dirakam itu menjadi sesuatu yang biasa. Dan perlakuan seks sebelum nikah itu adalah tidak mengundangkan apa-apa masalah dalam kehidupan manusia kini.

Inilah cabaran berat dan besar masa ini. Dan bagaimanakah nasib cabaran generasi masa depan kita



No comments: