Sunday, April 11, 2010

APCO atau UMNO yang bahaya ?

Hari sudah masuk 3 report kepada Polis oleh Pemuda Pakatan berhubung isu APCO dan 12 report berhubung Anwar terdahulunya oleh Pemuda UMNO kepada pihak polis berhubung rancangan 16 September Anwar.

Kedua-dua report itu dibuat oleh parti politik yang berbeda. Kini siasatan mana yang harus disegerakan atau didahulukan. kedua-duanya melibatkan kepetingan umum yang perlu disegerakan. memmenuhi belaka tuntutan yang mendesak serta melibatkan kepentingan umum atau awam.

Jika polis kita pro maka kedua-dua report akan disiasat. Jika polis tidak pro dan memihak. Maka kita boleh menjangkakan arah kerja menyiasatnya mereka.

Bagi kita isu APCO adalah isu yang cukup berat. Kita malu bernegara dan berpemimpin seperti pemimpin yang ada. Masuk Yahudi atau israel dalam hal ehwal negara adalah cukup bahaya. Kerana segala-gala maklumat negara tergadai. Negara kita akan terjajah kemudian lebih dahsyat bagi kali kedua oleh bangsa yang sekutu dan serupa dengan nya.



1 comment:

azman kamarul said...

Dua-dua sama bahaya...kerana negara ini tidak akan mungkin menjemput APCO kalau bukan UMNO yang memerintah tetapi kerana UMNO memerintah maka APCO datang ke sini.

Jadi. UMNO dan APCO sama-sama bahaya dan dua-duanya brengset bajingan.