Friday, March 12, 2010

Pemuda BN Kedah yang dungu


Bila Pemuda BN Kedah berdemo kerana masalah atau krisis air di Kedah. Katannya ketiadaan air menyukarkan orang nak mengambil ambil sembbahyang, memandikan jenazah dan kegiatan harian lain. Ada dua empangan teruk, masa BN ada dua empagan UMNO dapat urus dengan baik, tiada masalah macam hari ini, kata jurucakap Pemuda BN Kedah.


Sepatutnya Pemuda UMNO ini kena bertanya KJ Ketua Pemuda UMNO Malaysia, tentang demo jalanan ini. Tak kanlah Pemuda UMNO dan Pemuda BN Kedah lupa dengan kata-kata KJ tempoh hari, masa bapa mertua di jadi PM.



Sepatutnya Pemuda UMNO & BN Kedah kena rujuk dan tanya Pemuda UMNO Kelantan. Tak kanlah Pemuda UMNO BN risau fasal air. Nampak sangat jaga sungguh rakyat Kedah ini. Kata jurucakap Pemuda BN Kedah (UMNO) kami kesian dan risau orang nak ambil air sembahyang tidak ada air, orang mati tak dapat nak mandi (apa susah tanya TUN Dr M)



Bila letih membangkitkan masalah air di Kelantan. Bagaiamana dengan Pemuda BN Kelantan pula, kenapa tidak bangkit membantah dan berdemo macam Pemuda BN Kedah. Perjuangan dangkal kering idea, tiada kerja dan mahu menjadi juara sebab Pemuda BN mandum.


Ini kerana Pemuda BN Kelantan lebih rasional dan tahu diri. Berbanding dengan Pemuda BN Kedah yang jauh tidak cerdik. Mencari publisiti murahan dan mahukan perhatian kerana gagal berbuat sesuatu khasnya dalam menggganggu pemerintahan Pakatan Rakyat bawah pimpinan PAS.

No comments: