Sunday, August 09, 2009

Formula Pekan Selangor boleh diambil kembali ?


Najib Razak malam ini (9/8/09) menyatakan harapannya di depan para perwakailan bahagian Hulu Selangor agar meniru macam saya iaitu rampas kembali Selangor daripada Pakatan rakyat dengan menggunakan Formula Pekan.



Formula Pekan Najib adalah mudah katanya nak Menang Buat Macam nak Menang. Turun Padang, jangan berpuak-puak, laksanakan janji, rendah diri. Inilah antara ramuan Pekan yang dikatakan cukup 'enak' dan kawasan lain dalam Malaysia wajar tiru. Cuma najib tidak bagi tahu ada dua lagi tambahan iaitu masukakan undi Pos Tentera dengan pemsepadanan pilihanraya yang cukup luas dan kedua adalah masukkan undi Felda di amana-mana kawasan pilihanraya, maka akan selamatlah.


Saran beliau tidak guna jagi ketua bahagian, pilihanraya kalah (tempelak Mohd Taib), tidak guna jadi Presiden parti kalau parti kalah (sindir dan serang Pak Lah).


Bagi kita Najib akan jadikan dirinya sebagai sejarah jika SPR tidak membantu beliau dengan undi POS. Kini orang Pekan amat taksub segelintirnya dengan Najib. najib kini berusaha memajukan Pekan, banyak projek demi projek dilambakkan ke Pekan.

No comments: