Friday, March 28, 2008

Lawak UMNO ?


KUALA LUMPUR 27 Mac - Majlis Tertinggi (MT) UMNO hari ini memutuskan semua jawatan termasuk Presiden dan Timbalan Presiden boleh dicabar dalam pemilihan parti yang akan datang jika ada pencalonan.... Berita Penuh


Saat dan waktu ini, semua pihak sedang menghalakan segala bentuk ' senjata peluru' ke muka UMNO. Hatta rakan kongsi UMNO dalam BN sendiri sudah mula berani menyalahkan UMNo atas kegagalan mereka meraih sokongan rakyat.

Azabnya UMNo adalah parti besar yang semakin tua dan uzur serta nyanyuk bebal. Terkini selepas di asak daripada pelbagai penjuru MT serta kepimpinan yang tidak boleh diperkecil-kecilkan itu membuat keputusan agar pemilihan UMNO diteruskan termasuk membuka peluang agar Presiden dan Timbalan Presiden dicabar.

UMNo bertambah bergelut, dan ditambah kalut semua pihak ibarat enau dalam belukar alagaknya. masing-masing berlumba-lumba melepaskan ucuk sendiri.

Marilah kita saksikan episod lawak samada lawak mereka kali ini betul-betul lawak bodoh, umpama membatalkan dakwat celup jari saat pilihanraya hampir pada PRU 12 yang lepas.


No comments: