Tuesday, September 11, 2007

Hari ini, adalah hari harakahdaily dihacker oleh penggodam. Begitu juga dengan web site tranungkite turut mengalami nasib yang sama iaitu sukar diakses dan bila diakses timbul pula masalah sever. Analogi mudah, atau tujuan mudah diketahui iaitu untuk memberikan kesukaran orang ramai untuk mendapatkan maklumat tepat dan terkini tetang perisitiwa road show BERSIH di Batu Buruk ,Kuala Terengganu.


UMNO BN cuba mencipat 'isu' besar, bagi menghadapi PRU ke12, dengan mahu meraih lagi kemenangan selesa mengulangi pilihanraya PRU ke 11 yang lalu. Tidakan bacul dan licik serta tidak bermaruah , takut kehilangan kuasa dengan ramai para juhalak yang menjilat UMNo BN. Kesannya akan mengakibatkan kehancuran negara, dari segi harta benda nilai, maruah, harga diri. Dikala mereka mendabik dada 50 tahun sudah merdeka.


Kita, tidak dapat memikir bagaiamana golongan cerdik pandai dalam negara boleh 'duduk diam dan selesa' dengan apa yang berlaku. Semua ibarat 'lembu kenyang icucuk hidung'. Maka terkial-kiallah PAS dan parti2 pembangkang yang lain, melawan gergasi atau gajah yang kirakan dirinya hebat ni.



No comments: