Sunday, March 29, 2009

Pesanan kepada para pengundi di PRK 3 Negeri !!

Selepas Pemilihan UMNO, gembar gembur kepimpinan UMNO dibarisi baarisan yang mantap dan hebat, amat mempesonakan semua rakyat malaysia. Ujian pertama gandingan mantap adalah perkenan YDP agar Najib diberikan kerusi PM dengan mudah atas apa yang di namakan Peralihan Kuasa. Ujian kedua bagi barisan mantap UMNO peneraju teras BN ini adalah bagi mencipta kejayaan cemerlang menyapu bersih kerusi di 3 pilihanraya kecil di tiga negeri secara serentak bermula semalam dan tamat 7 April ini.

Ujian ketiga, adalah ujian yang perit bilamana rakyat Malaysia sejumlah 26, 000 orang akan kehilangan kerja. Ujian ini tentulah tidak dirasai sangat kesalahan diletakkan kepada mereka kerana media arus perdana pandai menyembunyikan kesalahan - kesalahan tersebut. sistem backup media arus perdanalah yang selama hari ini menyebabkan rakyat ditipu minda dan dirosakkan secara beransur-ansur. Dengan mengkiblatkan UMNo sahaja lah tuhan mereka di bumi Malaysia khususnya kepada orang-orang Melayu.

Justeru pada hari ini, media elektronik memaparkan dengan audio visual tentang kehebatan calon-calon BN dengan menggamabarkan tahap kepedulian mereka yang teramat hebat, sehingga sukar digambarkan dengan pena. Namun selepas itu, bagaimana ? Kita mahu bertanya dimana wang bantuan tsunami kepada para penduduk Kedah yang kini masih tidak lagi berpindah ke rumah yang dijanjikan mahu disiap dan diberikan kepada mereka? banyaklah lagi kes-kes lain dan isu-isu lain.

Oleh itu, rakyat kena ingat UMNO BN adalah parti penipu. Tolak mereka melalui peti undi pada 7 April ini.

No comments: